Kategorie

Zakup jest równoznaczny akceptacji regulaminu.

1. Przyjmowane zlecenia realizowane są na podstawie niniejszego regulaminu. Zakup na sklepie, aukcjach Lajt S.C. Oberkiewicz Pobłocki wiąże się jednoznacznie z zaakceptowaniem poniższego regulaminu.

2. Termin realizacji wszystkich przesyłek to 2 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może przeciągnąć się do 14 dni roboczych. W takim wypadku klient po złożeniu zamówienia zostanie poinformowany. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia oraz odstąpienia od umowy, z przyczyn niezależnych od nas.

3. W celu sprawnej realizacji zamówienia, prosimy o podawanie aktualnych i prawidłowych danych adresowych oraz numerów telefonu.

4.W przypadku wyboru formy „przedpłaty na konto” prosimy o podanie w tytule nr zamówienia lub loginu allegro (nazwy użytkownika).

5. Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku, oprócz weekendów oraz świąt.

6. Palniki xenon i diody LED nie posiadają homologacji. Są przeznaczone do użytku tylko na tor lub zlot.

7. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.

8. Zamieszczone na stronie zdjęcia i opisy towarów wraz z oznaczeniem ich ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient kierując się wówczas informacjami zawartymi na stronie sklepu internetowego składa własną ofertę. Sprzedawca może ją przyjąć lub odrzucić. Zazwyczaj w praktyce biznesowej chwilą zawarcia umowy sprzedaży jest wówczas otrzymanie przez klienta od e-sprzedawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Zamówienia produktów z ceną 0 zł (zero złotych PLN) będą automatycznie anulowane.

Reklamacje i zwroty

1. Na wszystkie oferowane produkty udzielana jest gwarancja producenta i to od niego uzależniony jest czas rozpatrzenia reklamacji. Zazwyczaj termin nie przekracza 14 dni roboczych.

2. W trakcie trwania procesu reklamacji nie przewidujemy produktów zastępczych ani nie zwracamy kosztów wysyłki/montażu.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

4. Jeśli produkt jest niesprawny należy to zgłosić na adres lajt24@gmail.com w celu otrzymania instrukcji reklamacyjnej.

5. Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Towar musi być w stanie nienaruszonym bez żadnych śladów montażu. Przedsiębiorstwo Lajt nie zwraca kosztów wynikających z odesłania towaru. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

6. W przypadku zwrotu wymagamy dokumentu zakupu w paczce wraz z podaniem powodu zwrotu.

7. Wszelkie samodzielne próby montażu nie będą rozpatrywane na korzyść klienta.

8. Do każdej paczki dołączmy kartę gwarancyjną, którą należy "podbić" w profesjonalnym warsztacie zajmującym się montażem.